Rogier Krijgsman is de oprichter van BRANDSHAKES, een bedrijf dat merken verbindt met creatieve professionals. Voorafgaand aan zijn ondernemerschap was hij actief in verschillende managementfuncties bij Wolters Kluwer, waar hij zich richtte op digitale transformatie en oplossingen binnen de organisatie. Vanaf 2017 is hij aan het hoofd van zijn eigen onderneming, waarmee hij zijn ervaringen in de technologie- en adviessector inzet.
Opleiding
Rogier Krijgsman heeft een Master’s degree in Business Administration en Management behaald aan de Erasmus Universiteit Rotterdam. Deze opleiding heeft hem een sterke basis gegeven voor zijn latere carrière in het bedrijfsleven en heeft bijgedragen aan zijn expertise op het gebied van management en strategie.
Carrière
Krijgsman begon zijn carrière in 2001 als Sales Consultant bij A&T Global Network Services, waar hij verantwoordelijk was voor de Caribische regio. In de jaren die daarop volgden, werkte hij bij KPMG als Senior Business Consultant en voerde hij verschillende management- en integratiefuncties uit bij Wolters Kluwer van 2006 tot 2020. Hij was onder andere betrokken bij de ontwikkeling van oplossingen en engagementen binnen de organisatie, voordat hij in 2017 als oprichter van BRANDSHAKES zijn eigen weg ging.
Bekend van
Rogier Krijgsman is vooral bekend om zijn rol in digitale transformatie bij Wolters Kluwer. In zijn functie als Global Director Digital Transformation was hij verantwoordelijk voor het initiëren en implementeren van digitale strategieën die de organisatie in staat stelden om efficiënter en innovatiever te opereren. Hij wordt vaak genoemd in gesprekken over de impact van digitalisering op bedrijfsvoering en de bijbehorende veranderingen in besluitvormingsprocessen.
Nevenfuncties en -activiteiten
Geen nevenfuncties en -activiteiten bekend.
Privéleven
Geen privé gegevens bekend.
Andere bestuurders
Didier Lamouche
Didier Lamouche Didier Lamouche is sinds 18 mei 2020 lid van de Raad van Commissarissen bij ASM International, een wereldwijd opererend bedrijf dat technologieën voor het vervaardigen van halfgeleiderapparatuur levert. Voorheen was hij van 2013 tot 2018 CEO van IDEMIA, een toonaangevende speler in digitale identiteits- en beveiligingstechnologieën. Met een carrière van meer dan 35 jaar in de tech-industrie omvat
Albert-Jaap van Santbrink
Albert-Jaap van Santbrink Albert-Jaap van Santbrink is de huidige directeur-bestuurder van Stichting De Noordzee en heeft eerder de functie van algemeen directeur bij Terre des Hommes vervuld. Hij begon zijn loopbaan in de sport- en maatschappelijke sector en heeft een sterke focus op duurzaamheid en kinderrechten. Zijn betrokkenheid bij organisaties die zich inzetten voor kwetsbare gezinnen en kinderen is kenmerkend